|| Cannabis ||


Sambil-sambil baca dan jawab survey di youthsays.com, aku bukaklah profile sorang brader ni.Zack1985 sebab aku suka baca comment/jawapan yang dia bagi dalam kebanyakan soalan survey @ youthsays tu yang berteraskan logical tapi experimental.

Sambung cerita asal.
Then ada satu link ke laman web ni called  www.norml.org/.So aku click lah.
~owh web pasal isu-isu marijuana.
Aku zero pasal isu-isu ni so sajalah baca nak menambah ilmu di dhado ni haa.
Yang best nya, ada satu rencana dalam web tu yang menarik tertarik baca memang tak serik~auuww~
yang aku nak kongsi bersama.

------------------------------------------------------------------------------------- 
5 Things the Corporate Media Don’t Want You to Know About Cannabis
-------------------------------------------------------------------------------------
1. Marijuana Use Is Not Associated With a Rise in Incidences of Schizophrenia
2. Marijuana Smoke Doesn’t Damage the Lungs Like Tobacco
3. Cannabis Use Potentially Protects, Rather Than Harms, the Brain
4. Marijuana Is a Terminus, Not a ‘Gateway,’ to Hard Drug Use
5. Government’s Anti-Pot Ads Encourage, Rather Than Discourage, Marijuana Use 

Lebih lanjut klik sini




No comments: