|| Great santai ||

Selepas hampir 2 tahun aku tak turun bermain di green, so tadi dengan berbekalkan latihan latih tubi tibi tibai selama 2 minggu di driving range, akhirnya aku menempuhi game pertamaku setelah sekian lama di UPM golf club. Walaupun hanya bermain 9 lubang sbb ramai orang yang bermain (weekend..nk buat cmna) tapi mmg enjoyable dan sangatlah fun. Plus dengan kehadiran rakan2 ayah ku Uncle Chan dan Dato Rashid yang mmg kaki lawak so takdalah pressure sgt. Cuma masa 1st hole tee off tu agak menggelabah so bola pon menggelabah melencong ke kiri..kononnya angin lintang laa padahal aku yang lintang pukang..haih..dan utk short game aku kna lebih practice lg especially on chipping and putting..kantoi laa beb..mcm siut jer td..
but apapun it was a great game. lepas ni aku lebih confident nak main di green dan boleh laa ajak salman dan bro uchi skali..wah wow

1 comment:

GuRp BLiNg-BLiNG said...

rajin2 lah ke driving range untuk mengUP grade serta maintain skill mu.. p/s = blh pinjam buggy,dekat je, nk g class =D